Vragen over uw reservatie tijdens de horeca lockdown

Momenteel worden wij overstelpt van de e-mailberichten en telefoons, wij doen er alles aan om uw email zo snel mogelijk te behandelen. Wij danken u dan ook voor uw geduld.


- Reservaties van 19 oktober tot 17 november kunnen niet doorgaan, hiervoor kunt u reeds een nieuwe datum zoeken en deze doorgeven per mail om die datum te verplaatsen.

- Reservaties na deze periode kunnen momenteel nog NIET gewijzigd worden, door de grote massa aan mailberichten die me momenteel krijgen voor de huidige sluiting, bedankt om hiervoor nog geen vragen te sturen.

- Reservaties die gewaarborgd zijn met een voorschot: het voorschot zal verplaatst worden naar een datum van keuze, het voorschot verliest u NIET

- Momenteel organiseren wij verschillende afhaalmomenten om Filip zijn keuken bij u thuis te proeven. Raadpleeg onze website voor meer detail in info.

- Cadeaubonnen die dreigen te vervallen blijven geldig na melding bij de reservatie. Wij danken u oprecht voor uw geduld en begrip, we hopen snel terug te heropenen en deze moeilijke periode achter ons te laten.

Hartelijke Groet,
Filip & Sandra
Team De Jonkman